Klachtenafhandeling kluizenonline.nl
Wij vinden het erg belangrijk dat u als klant tevreden bent en tevreden blijft. Als u om wat voor reden dan ook ontevreden bent dan willen wij dat weten. Al uw klachten worden serieus behandeld en er wordt altijd naar een goede oplossing gezocht. Procedure voor het melden van een klacht:1. Bel, mail of stuur een brief over uw klacht.2. Zodra wij de klacht binnen hebben krijgt u daarvan een bevestiging. 3. Alle klachten worden binnen 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, behandeld. Hierbij wordt contact met u opgenomen om ervoor te zorgen dat het opgelost kan worden.4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Een geschil kan door zowel u als ons worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info.Een klacht over een product, dienst of de service kan ook worden ingediend via een klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar ons als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd
We zijn verplicht om je te informeren over en jouw toestemming te vragen voor het gebruik van cookies op onze website.
Via cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jouw bezoek en interesses. Daarmee dragen cookies bij aan een prettige website-ervaring. Verder zorgen cookies van derde partijen dat je artikelen kunt delen via sociale media en dat je op onze website filmpjes kunt bekijken.
Om de website te volledig te gebruiken dien je bepaalde de cookies te accepteren.
Meer informatie over het gebruik van cookies op onze site vind je in ons uitgebreide privacy policy.
Functionele cookies zorgen voor de basisfunctionaliteit van de pagina zoals navigatie en toegang tot beveiligde onderdelen. De website kan niet functioneren zonder deze cookies
Tracking cookies helpen de websitehouders te begrijpen hoe zijn bezoekers de website gebruiker door anoniem gegevens te verzamelen.
Marketing cookies worden gebruikt om gebruikers via meerdere sites te kunnen volgen. Hierdoor kunnen de interesses van een gebruiker gebruikt worden voor het tonen van relevante advertenties. Deze cookies zijn van waarde voor derde partijen
Onvoorziene cookies
Door de manier waarop internet en websites werken, kan het zijn dat wij niet altijd inzicht hebben in de cookies die via onze website door derde partijen worden geplaatst. Dit is met name het geval als onze webpagina’s zogenaamde embedded elementen bevatten; dit zijn teksten, documenten, plaatjes of filmpjes die bij een andere partij opgeslagen zijn, maar die op, in of via onze website getoond worden.
Mocht je op deze website cookies tegenkomen die in deze categorie vallen en die we hierboven dus niet genoemd hebben, laat het ons dan weten. Of neem rechtstreeks contact op met de derde partij en vraag welke cookies ze plaatsten, wat de reden daarvoor is, wat de levensduur van de cookie is en op welke manier ze je privacy gewaarborgd hebben.